جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برند فاخر ورزش اصفهان

سرمربی تیم انصار سامان گفت: جام مولای عرشیان بانوی قدسیان، باعث بیشترشدن انگیزه بازیکنان نونهال و همچنین کمک به ارتقای کیفیت ورزشی آن‌ها می شود.
حسین کیانی در خصوص مسابقات جام مولای عرشیان اظهار داشت: این دوره مسابقات فرصتی است تا تیم‌ها و بازیکنان دیده شوند و برای انجام فعالیت‌های ورزشی، روحیه بالا و انگیزه بیشتری داشته باشند.
وی افزود: از برگزاری این مسابقات راضی بوده ایم، زیرا برای تیم‌های رده پایین هیچ برنامه‌ای نبود تا بتوانند در آن شرکت کنند و عملکرد خود را نشان دهند، ولی این اتفاق افتاده و تیم های رده پایین نیز در حال انجام مسابقه هستند.
وی در خصوص عملکرد تیم انصار سامان تصریح کرد: با اینکه تیم ما توانست بر حریف خود غلبه کند اما عملکرد تیم در بازی، با تمرین‌ها فاصله زیادی دارد که امیدوار هستیم در مسابقات آینده بهتر و بهتر شویم.
جام مولای عرشیان فرصتی برای دیده شدن تیم‌های فوتسال
سرمربی تیم فوتسال ماهان اسپادانا گفت: حضور مربیان برجسته در جام مولای عرشیان می‌تواند باعث رشد تیم‌های برتر، در سطح کشور شود.
مسعود پیوند در خصوص مسابقات جام مولای عرشیان اظهار داشت: مسابقات جام مولای عرشیان، قطعا می‌تواند در دیده شدن تیم‌ها کمک کند.
وی افزود: همچنین اگر مربیان برجسته استان نیز برای تماشای مسابقات دعوت شوند، قطعا می‌تواند باعث رشد تیم‌های برتر، در سطح کشور شود.
وی در رابطه با عملکرد بازیکنان تیمش در این مسابقات تصریح کرد: نمایش خوبی برابر رقبا داشتیم و سعی می‌کنیم تا در مسابقات آینده نیز، بهتر بازی کنیم.

رئیس هیات جودو اصفهان مطرح کرد:
ذوق روزه‌داری، چاشنی ذوق قهرمانی
رئیس هیات جودو اصفهان گفت: مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان باعث می‌شود در ماه مبارک رمضان، بازیکنان هم ذوق روزه گرفتن و هم ذوق مسابقه داشته باشند و فارغ از قهرمانی بتوانند خود را نشان دهند.
حمید عصارزادگان، در خصوص جایگاه استعدادیابی در هیات جودو اظهار کرد: مربی‌های ما در مدارس، دانش‌آموزان را استعدادیابی کرده و رایگان به خانه جودو می‌فرستند و پس از تعلیم در مسابقات شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در شناسایی استعدادهای برتر رشته جودو موثر بوده است، افزود: این مسابقات باعث می‌شود در ماه مبارک رمضان، بازیکنان هم ذوق روزه گرفتن و هم ذوق مسابقه داشته باشند و فارغ از قهرمانی بتوانند قابلیت و توانایی خود را نشان دهند و این انگیزه‌ای برای ادامه فعالیتشان می‌شود.
رئیس هیات جودو استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات در فضای باز بهتر انجام می‌شد، ادامه داد: مسابقات در فضای باز نتایج بهتری داشت و جذب نیرو بیشتر بود.
عصارزادگان با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی شهرداری در بردن ورزش به دل محلات عالی بوده، تصریح کرد: طی یک حرکت خوب به دل محلات رفته و استعدادیابی می‌کردیم و تیم‌هایی را از محلات برای مسابقات روستایی و عشایری انتخاب می کردیم.
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه انگیزه‌ها بیشتر شود، اگر علاوه بر حکم و مدال جایزه نقدی به شرکت کنندگان داده شود بهتر است و این کار نمادین خواهد بود.

رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان مطرح کرد:
جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برند فاخر ورزش اصفهان
رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان بعد از چندین سال به یک برند مشخص و فاخر برای ورزش شهر گنبدهای فیروزه‌ای تبدیل شده و هیات تنیس روی میز و شهرداری اصفهان در ادوار گذشته توانسته‌اند تعامل سازنده‌ای را با هم داشته باشند.
مهدی تکابی، درخصوص جایگاه استعدادیابی در این هیات اظهار داشت: استعادیابی برای همه هیات‌های ورزشی از یک جایگاه ویژه‌ای برخوردار است ولی بسیاری از کارشناسان از ابعاد گوناگونی به استعدادیابی نگاه می‌کنند و رشته‌های مختلف هم استعدادیابی را درون خود راه داده‌ و بومی‌سازی کرده‌اند، صرفا برگزاری مسابقه را نمی‌توانیم استعدادیابی ورزشی بنامیم، یکی از راه‌های سنجش استعداد، مسابقه است ولی راه‌های دیگری را نیز همکاران ما پیش‌بینی کرده اند که در قالب ایستگاه‌های مختلف استعدادیابی انجام می‌شود.
وی در ادامه افزود: مرحله اول(مقدماتی) شامل 10 ایستگاه است و روی کودکان 6 تا 8 سال انجام شده و مشخص می‌شود هر کودک توانایی ذهنی، روانی و جسمانی برای رشته تنیس روی میز را دارد یا خیر؛ یکی از ارکان مهم ما در هیات تنیس روی میز، استعدادیابی است و همیشه سعی می‌کنیم آن را در دستور کار خود قرار دهیم.
رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به موفقیت مسابقات مولای عرشیان در شناسایی استعدادهای برتر این رشته، با ابراز خرسندی از اینکه رشته تنیس روی میز هم در این مسابقات قرار دارد، تصریح کرد: جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان بعد از چندین سال به یک برند مشخص و فاخر برای ورزش شهر گنبدهای فیروزه‌ای تبدیل شده است، هیات تنیس روی میز و شهرداری اصفهان در ادوار گذشته توانسته‌اند تعامل سازنده‌ای را با هم داشته باشند، در این مسابقات چهره‌های جوان و جویای نام می‌آیند و طبق سیاست هیات تنیس روی میز استان، این مسابقات از حالت دوستانه خارج شده و به عنوان یک مسابقه رسمی و دارای امتیاز است و امتیازش در ارزیابی نهایی بازیکنان محاسبه می‌شود؛ بنابراین از لحاظ فنی سطح عالی و خوبی دارد و مربیان زبده ما علاوه بر رصد نتایج این مسابقات، جوان‌ها و نوجوان‌های مستعد در حین مسابقات را شناسایی و به کمیته فنی استان معرفی خواهند کرد.
رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان در پیشنهادی برای بهتربرگزار شدن مسابقات گفت: اگر مسابقات را با رایزنی‌هایی که انجام می‌شود، به لیگ مدت‌دار تحت عنوان لیگ مولای عرشیان تبدیل بکنیم، تحول خوبی را می‌تواند در ورزش شهر اصفهان به وجود بیاورد، در این صورت، باشگاه‌های مختلف محلات در قالب لیگ مولای عرشیان تیم‌داری کنند و ما بتوانیم ورزش را در دل محلات فعال کنیم و این کار از رسالت شهرداری‌ها و هیات‌های ورزشی است.
تکابی خاطرنشان کرد: شهرداری باتوجه به پتانسیل‌ها و امکاناتی که دارد، می‌تواند با ساخت اماکن ورزشی همگانی در محلات، هم سرانه ورزشی استان اصفهان را ارتقا دهد و هم زیرساخت‌هایی را ایجاد کند که شهروندان به جای اینکه به محل‌های مشخص در نقاط دیگر شهر مراجعه کنند بتوانند در محل زندگی خود از امکانات ورزشی استفاده کنند تا اثرات مطلوبش را در سلامت و نشاط اجتماعی شاهد باشیم.